Geriems meistrams galima dėkoti ir viešai

Šį kartą norėtume pasidalinti smagia istorija ir padėkoti Klaipėdoje dirbantiems telefonų ir kompiuterių meistrams. Jie išgelbėjo mūsų daiktus, išvalė ir suremontavo.

Pradėkime nuo pradžių. Kad Klaipėdos miestas randasi prie jūros žino kiekvienas, jokia čia paslaptis, bet kur randasi patikimi meistrai kompiuterinės technikos remontui, žino vos vienas kitas klaipėdietis. Todėl pasidalinsime savo istorija, kaip nutiko nesmagus nuotykis, kuris baigėsi smagiai.

Viskas prasidėjo eilinę dieną, švietė skaisti saulė, todėl mes su draugais nusprendėme pasiplaukioti laiveliu. Taip mes vadiname savo 7 metrų motorinį laivą, kuriuo galime plaukti tiek į jūrą, tiek iki Nidos. Kadangi laivas yra varomas dyzeliniu varikliu, sąnaudos yra nedidelės, todėl susirinkome 8 žmonės, kad eilinį kartą galėtume smagiai praleisti laiką ant vandens, pasiplaukioti ar sukurti kokį naujo verslo planą.

Į kelionę pasiėmėme mineralinio vandens, kas alaus minimaliai ir užkandėlės. Keli draugai pasiėmė ir kompiuterį, nes jie turėjo pateikti labai svarbų pasiūlymą, bet norėjo ir plaukti, tad nutarė tai padaryti ramioje aplinkoje. Viskas būtų susiklostę labai smagiai, jei ne vienas incidentas, kurį prisimename dar iki šiol ir nuolatos juokiamės.

Iš Klaipėdos uostelio išplaukėme ryte, kad popiet jau būtume netoli Nidos. Draugai su savo pasiūlymu nuėjo ir susėdo laivugalyje, nors vietos ten pakankamai visiems 8 mes likome sėdėti minkštai, ant gale esančio minkšto kampo. Tik staiga išgirdome keiksmus iš laivo priekio, keikėsi abu draugai, kurie ruošė svarbų pasiūlymą. Suklusome ir mes visi, o pasirodo, įvyko incidentas. Plaukiant ir praplaukus didoką bangą, kurią sukėlė pro šalį praplaukiantis DFDS laivas, mūsų laivelis šiek tiek pašoko aukštyn, pakilo dideli vandens purslai. Didžiausias vandens kiekis, kaip mes sakome užlipo ant laivo pirmagalio ir geros stiklinės pliūpsnis vandens teko draugų kompiuteriui. Suprantama, kompiuteris “užsimerkė” – buvo apipiltas. Bėda…

Kad ir kokia nuotaika buvo gera, dėl draugų pasiūlymo teko apsisukti ir plaukti atgal. Gerai, kad buvome nuplaukę netoli, ties “kiaulės nugara”, kur stovi suskystintų dujų terminalas. Iki uostelio mums apie 30-40 minučių kelio, jei plaukti leistinais 6 mazgais.

Sėkmingai grįžome, tuo laiku draugai jau skambinėjosi įvairiems meistrams, klausinėjo ar įmanoma išvalyti apipiltą kompiuterį ir greitai vienus surado. Meistrai sakėsi kad yra įsikūrę Kauno gatvėje numeris 1. Dar įvardino ir įmonės pavadinimą, bet jo nepamename, gal sugedo ar dar kažkaip. Įplaukėme į uostelį pro pasukamą tiltą ir grįžome į savo nuolatinę laivelio laikymo vietą.

Geriems meistrams reklamos negaila

Kompiuterių remontas

Su draugais nuskubėjome ieškoti  to pirmo namo Kauno gatvėje. Užėjus į biurą daugiabutyje mus pasitiko meistrai, paklausinėjo kas nutiko ir mūsų nuostabai, kad iškart paėmė kompiuterį remontui, tiesą sakant jo valymui. Neprižadėjo per dieną, bet patikino, jei niekas neperdegė, kompiuteris bus išvalytas greitai. Prižadėjo apie tai pranešti skambučiu.

Telefonų remontas

Tuo pačiu ir vienas iš draugų prisiminė, kad jo SAMSUNG telefonui yra sudužęs stiklas, kai šviečia saulė, praktiškai nieko nebemato, parodė telefoną ir meistrams. Meistrai nusišypsojo, laikai galinėje kelnių kišenėje, paklausė su dar didesne šypsena. Draugas šiek tiek pasimetė, pažiūrėjo į mus, o ką mes, tik laukėme kol viskas baigsis. Po nedidelės pauzės draugas atsakė, kad tai nutiko klube, kai sėdosi ant kėdės prie baro, bet suskilusį telefono stikliuką pastebėjo tik grįžęs namo. Meistrai viską suprato, telefoną taip paėmė remontui, suregistravo pažeidimus ir dabar bijome pameluoti, jie davė draugui pakaitinį telefoną ar ne. Tik žinome, kad kažkokiu būdu meistrai jam pasiskambino kai buvo pakeistas SAMSUNG telefono stiklas.

Taip pat skaitykite:

Patenkinti liko visi, draugai dėl kompiuterio, nes jį išvalė ir jokių gedimų neužfiksavo, todėl pasiūlymą padarė laiku. O ir telefonui stiklą pasikeitęs draugas meistrams prižadėjo juos rekomenduoti.

Kodėl gi nepranešus visiems apie šaunius meistrus su kuriais nesugaištama laiko, o paslauga atliekama greitai ir profesionaliai. Geriems meistrams ne gaila. Todėl, jei gyvenate Klaipėdoje, telefonų ar kompiuterių meistrų ieškokite Kauno gatvėje name numeris 1 🙂